Условия за Доставка

Начини на доставка

 

Доставяме само на територията на България.

Не предлагаме опция "тест преди заплащане".

Поръчаният продукт ще ви бъде доставен с куриерска фирма Спиди или ECONT;

 

До адрес на получател:

- цената за доставка до адрес е 7,99 лв;

- срокът за доставка е от 1 до 3 работни дни, ако продукта е наличен;

- ако продукта не е наличен ще се свържем с вас, за да ви дадем повече информация;

 

До поискване в офис на Спиди

- цената за доставка до Офис е 5,99 лв

- срокът за доставка е от 1 до 3 работни дни, ако продукта е наличен; 

- максималното време за престой на пратка в офис на Спиди е 7 дни. Ако клиентът не потърси пратката си в посочения срок или я откаже, тя се връща директно към подателя.


До поискване в офис на ECONT

- цената за доставка до Офис е 6,99 лв

- срокът за доставка е от 1 до 3 работни дни, ако продукта е наличен; 

- максималното време за престой на пратка в офис на ECONT е 7 дни. Ако клиентът не потърси пратката си в посочения срок или я откаже, тя се връща директно към подателя.

Начини на плащане

Наложен платеж - Наложеният платеж (в брой) е най-използваният метод за плащане. Продуктът заплащате на куриера при доставката.Куриера разполага с ПОС ТЕРМИНАЛ за плащане с дебитни/кредитни карти.

 

Рекламация

Въпреки че онлайн магазин zhiva.bg полага всички усилия, продаваните продукти да бъдат с най-високо качество, може да се случи така, че да получите дефектен/грешен продукт. В такава ситуация имате право в 14-дневен срок да направите рекламация, връщане или замяна.

 

Как да направите рекламация?

Mожете да направите рекламация удобно и лесно - чрез електронна поща: sales@zhiva.bg или да подадете сигнал на тел: +359 894791777

 


Смяна и връщане

 

Ние се стараем, нашите клиенти да остават доволни от обслужването на zhiva.bg, затова предлагаме удобна система за връщане на стоките. За тази цел е нужно да се направят няколко стъпки:

 

1) Ако опаковката на продукта не е повредена, в срок 14 дни от закупването вие можете да подадете заявка за отказ, като се свържете с нас чрез електронна поща: sales@zhiva.bg или да подадете сигнал на тел+359 894791777

В този случай разходите за транспорт са за сметка на клиента.

2) Вие можете да върнете стока в случай на дефект.

В този случай ако пратката Не бъде прегледана на място при куриера (с опция преглед ),разходите за замяна са за сметка на клиента.